Polbank Gdynia


Ulica: Świętojańska 75
81-389, Gdynia, Polska

województwo pomorskie


Opinie o tej placówce (1.00/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

0

0

9

 

Kontakt

Tel. 58 / 762 49 59

Fax 58 / 762 49 47


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 18.00

Sobota - Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Polbank EFG.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Polbank EFG.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Polbank EFG.

 

Adresy placówek sieci Polbank EFG Gdynia.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Polbank, Świętojańska 75, 81-389, Gdynia" należącej do sieci "Polbank EFG"

 

Opinia negatywna
pracownicy - brak wiedzy ogólnej

Data dodania: 03/09/2013

Opinia negatywna
Opinia na pół-bank ogółem - od 3 dni nie działa bankowość internetowa.

Data dodania: 04/03/2012

Opinia negatywna
Dzisiejsza obsługa kasowa zajęła mi 45 min. Na sali z obsługi był tylko jeden doradca i nikogo poza tym. Widzę z opinii, że od 2 lat się nic nie zmieniło.

Data dodania: 17/01/2012

Opinia negatywna
Jestem klientem tego oddziału od kilku lat, ale tyle zmian personalnych jak teraz, to nie pamiętam. Oddział jest praktycznie pusty, widzę, że nie ma doradcy od kredytów mieszkaniowych, od bankowości osobistej, a dzisiaj się dowiedziałem, że i firm.

Data dodania: 09/01/2012

Opinia negatywna
Mam firme w tym banku i wszystko było by ok gdyby nie PAn, który udaje profesjonaliste a nie zna podstawowych produktów. Poprosiłem o oferte i jej nie dostałem do dnia dzisiejszego!!!

Data dodania: 21/11/2011

Opinia negatywna
tragedia.Obsługa jednego klienta trwała ponad godzinę i się nie skończyła.Skandaliczny brak dyskrecji.Ale pani ma już u nas konta!-poinformowała nas pani.A oczy mojego męża robiły się coraz większe ze zdziwienia.zaskórniaki wyszły na jaw

Data dodania: 02/07/2010

Opinia negatywna
bardzo długo załatwia się sprawy. Nierzetelni pracownicy, którzy nie przekazują umów do banku. TRAGEDIA!!!

Data dodania: 15/02/2010

Opinia negatywna
Z winy pracownika banku nie podpięto mi kont.2 pracowników OBIECAŁO, że konta będą podpięte najpozniej do wczoraj.Wciąż nie są podpięte, wciąż nie mogę robić transakcji przez internet.Zastanówcie się,czy chcecie ufać ich słowom w sprawach pieniędzy.

Data dodania: 30/10/2009

Opinia negatywna
Doradca klienta w siedzibie banku powiedział mi(ku mojemu zdziwieniu), że od dwóch tygodni nie można już zakładać konta mocnooszczędzającego.W placówce na ulicy Władysława 4 założyłam te konta bezproblemowo kilkanaście minut pózniej.

Data dodania: 28/10/2009


Łącznie oddanych głosów na Polbank: 9, średnia ocen: 1.00/5