Jestem oburzony chciałem zadzwonić do Banku spytać się o jedną sprawę telefon,który jest podany łączy mnie tylko z automatyczną sekretarką i jak mam uzyskać odpowiedź na nurtujące mnie pytanie od automatu!

Data dodania: 19/01/2011

Dodał: Marcin

Bardzo miła i przyjazna atmosfera - w końcu profesjonalna i uśmiechnięta obsługa

Data dodania: 13/01/2011

Dodał: Janek

Widac,ze ludzie w tych czasach sa malo wyrozumiali.Sam pracuje z klientem i wiem na czym to polega.Mam konto w AB juz od ponad roku i jeszcze nie zdarzylo mi sie zeby ktos w oddziale mi nie pomogł,nie umial odpowiedziec na moje pytania.POZYTYW !!!

Data dodania: 22/12/2010

Dodał: Marek

Niekompetentna obsługa.Stoi się w kolejce nawet 0,5 h a kasjerka tylko jedna i załatwia wszystko... kredyt,kartę,podpisze umowę a ty czekasz...Najlepszy bank w Polsce? NIE DLA MNIE,JESZCZE MUSZĄ DUŻO SIĘ NAUCZYĆ !!! Klient powinien być najważniejszy

Data dodania: 03/12/2010

Dodała: Justyna

totalnie niekompetentna obsługa, nie sposób załatwić niczego, bowiem jak twierdzi obsługa - wszelkie sprawy załatwiane są z poziomu centrali, nadpłacone środki na zamkniętej karcie kredytowej przetrzymują mi już miesiąc ...

Data dodania: 25/11/2010

Dodała: Iwka



 

Niedawno byłam w banku aby doradca klienta zmienil mi w ustawieniach to ze wyciagi z banku nie beda przychodzily poczta do domu, podpisalam zmaina zostala zatwierdzona a dzisiaj dostalam powiadomienie ze pobrano mi oplate za wysylke pocztowa!!!!!

Data dodania: 02/11/2010

Dodała: klientka

Od kilki dni nie mogę otrzymać decyzji w sprawie kredytu, bo ciągle nie ma dyrektora. Obsługa fajna do czasu założenia rachunku, później mimo obietnic wielokrotnych rozmów z moje strony i obietnic pracowników banku, już nikt nie dzwoni.

Data dodania: 19/10/2010

Dodał: Riki

nie jestem zadowolona, wyszly po mc kwiatki po podpisaniu umowy

Data dodania: 14/09/2010

Dodała: kasia

Kiedy chciałam zamknąć konto zostałam namówiona,by nie zamykać,bo konto bezpłatne.Po miesiącu telefon,że nie mam środków na koncie a saldo jest ujemne.Uregulowałam,zamknęłam rachunek,po miesiącu telefon,że mam zaległości, konto nie zostało zamknięte

Data dodania: 26/08/2010

Dodała: Lideczka28

Jak dla mnie - wszystko ok. Półtorej roku już z nimi \\\"współpracuję\\\" i nie mogę, jak na razie, narzekać. Bardzo miła obsługa, a co do czasu - nie zauważyłem, żeby ociągali się bardziej, niż w innych bankach. Plus za wystrój i obsługę. Polecam

Data dodania: 13/08/2010

Dodał: Andrzej




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona