kompetentna obsługa i doradztwo

Data dodania: 18/03/2011

Dodał: yeti

Fakt, nie jest już tak źle, ale szału nie ma

Data dodania: 15/03/2011

Dodał: aaaa

szybka i przyjemna obsługa

Data dodania: 04/03/2011

Dodał: Dyczy

Ja także spotkałem się w końcu z właściwą obsługą w tym oddziale. Pan pomógł mi w wyjaśnieniu błędu na koncie. Prawdziwa wyższa kultura bankowości

Data dodania: 26/02/2011

Dodał: Irek

Zadzwoniłam do alior banku, ponieważ potrzebowałam pilnie informacji.Pani,po krótkiej,mało uprzejmej rozmowie,na pytanie,czy nie może podać tel do koleżanki skoro ona nie może,odparła,że nie będzie latała po banku!!!!

Data dodania: 24/02/2011

Dodała: Lucynka



 

W końcu trafiłam do oddziału, w którym miło i przyjemnie obsłużono mnie i uzyskałam fachową pomoc od przesympatycznej Pani - gratuluję przemiany w bank o wyższej kulturze :-)

Data dodania: 22/02/2011

Dodała: Anna

W ALIOR BANK PRZELEW ZAGRANICZNY KOSZTUJE 70 PLN SZOK SUPER EUROPA I NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU BRAK KOMPETENTNEJ OSOBY DO OBSLUGI KLIENTA

Data dodania: 22/02/2011

Dodał: Grzes

POTWIERDZAM OPINIĘ POPRZEDNIKÓW, NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA PSUJE OPINIĘ BANKU!!!DZISIAJ, GDYBYM ZAKŁADAŁA KONTO, NIE WYBRAŁABYM TEGO BANKU, POMIMO CAŁKIEM DOBRYCH PRODUKTÓW!!!!BRAK TELEFONÓW STACJONARNYCH TO KOLEJNY MINUS DLA TEGO BANKU.

Data dodania: 07/02/2011

Dodała: ONKA

Niekompetentne osoby tam pracują!!!!Żałuję, że przeniosłem konto do aliora!!!

Data dodania: 02/02/2011

Dodał: karol

Potwierdzam, obsługa niekompetentna!!!!!!Produkty moga być ale Panie musiałyby się jeszcze podszkolić.Najgorsze, że co niektóre wcale krótko tam nie pracują ale poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia!!!!!

Data dodania: 01/02/2011

Dodała: oliwia




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11 ...    Następna strona