Chciałam założyć rachunek firmowy i nie ma osoby, która sie tym obecnie zajmuje bo jest na L4, śmieszna sprawa i podejście do klienta, absurd!

Data dodania: 26/11/2014

Dodała: Aga

Po zmianie dyrekcji na nowego totalna porażka lekceważące podejście do klienta Pokazanie kto tu rządzi "Ja tu jestem panem."

Data dodania: 09/10/2014

Dodał: Tomek

NIE MOŻNA SIĘ SKONTAKTOWAĆ TELEFONICZNIE

Data dodania: 18/04/2014

Dodała: ONA

Nie polecam tego banku! Obsługa kasowa jest bardzo nieuprzejma. Wiecznie jest problem z wypłatą walut, bo nie mają nominałów i nie mówię tu o drobniakach, ale dla nich problemem jest 50USD. Wszystko trwa niesamowicie długo!

Data dodania: 27/03/2014

Dodała: Ni.

W placówce byłem raz i chyba szybko do niej nie wrócę. Pracownicy od spraw klientów indywidualnych byli chyba bardziej zajęci sobą niż petentem, który jest pierwszy raz...

Data dodania: 12/03/2014

Dodał: ja



 

Jak widać od 2011 nic na lepsze się nie zmieniło. Ciągła kolejka, jedna czynna kasa rano i jedna wieczorem, odsyłanie klienta od jednej do drugiej, od drugiej do trzeciej, a żadna nic nie wie. To nie jest bank XXI wieku...

Data dodania: 28/01/2014

Dodał: Julian

W tym oddziale nie można uzyskać rzetelnych informacji. Brakuje kompetentnych pracowników znających ofertę banku. Uzyskanie informacji drogą mailową jest niemożliwe, bo każdy drobiazg trzeba jechać do oddziału.

Data dodania: 22/01/2014

Dodała: A

Pani mówi co innego, konsultant przez telefon co innego; nie oddzwaniają, nie polecam tego banku...

Data dodania: 16/12/2013

Dodał: michał

Absolutnie nie pasuje mi >wyższa kultura bankowości< do tej placówki, gdyż nie zostałem powiadomiony o wprowadzeniu zamian w opłatach za prowadzenie konta i musiałem zapłacić za prowadzenie /pustego konta/. Ciekawe jak długo rosło by moje zadłużenie

Data dodania: 26/11/2013

Dodał: niunio

Opinia negatywna
placówka zamknięta
zero kontaktu z klientem, doradcy niesłowni...

Data dodania: 25/11/2013

Dodał: w.




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona