Niekompetentni pracownicy, ciągle nowi

Data dodania: 03/10/2012

Dodała: Ania

To jest nie do wiary.... Brak numeru telefonu do oddziału.. Nie ma nigdzie... Brak miejsca żeby zaparkowac auto przed bankiem, to kolejna mina.... U nas w firmie, parkin jest dla klientów, a pracownicy są mniej ważni.. tam... odwrotnie

Data dodania: 27/09/2012

Dodał: k-pax

Obsługa niekompetentna. Bank pobiera wysokie opłaty za przeksięgowanie środków pomiędzy kontami (zwrot nadpłaty Z KONTA KREDYTOWEGO NA OSZCZĘDNOŚCIOWE). Na pisemną prośbę o zwrot nadpłaty mam czekać 30 dni!!!

Data dodania: 03/09/2012

Dodała: Emilia

Pracownica banku udziela błędnych informacji o zasadach funkconowania banku w celu zachęcenia klientów do załóżenia konta.

Data dodania: 30/08/2012

Dodał: Rozczarowany klient

bardzo nie miła obsługa. Rezygnuje z lokat i z konta.

Data dodania: 15/08/2012

Dodała: Katarzyna



 

obsługa bardzo powolna,czynne tylko jedno stanowisko mimo,że są dwa,brak kontaktu telefonicznego bardzo długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy

Data dodania: 06/07/2012

Dodał: petent

Lekceważący stosunek do klientów, klient musi oczekiwać na obsługę a pracownicy udają że mnie nie widzą

Data dodania: 22/06/2012

Dodał: MIś

ciągły brak kontaktu telefonicznego, a są sprawy z którymi infolinia odsyła do oddziału, a oddział na infolinię. Jestem zszokowana obsługą w tym oddziale! To nie do pomyślenia

Data dodania: 11/06/2012

Dodała: Jola

Chciałem skorzystać z promocji i rozliczyć PIT z Alior Bankiem. Niestety po prawie 3-tygodniowym oczekiwaniu NIC! Przykro, że zatraciłem swój czas na tę "zabawę".

Data dodania: 18/04/2012

Dodał: bananan4

Brak kontaktu telefonicznego z oddziałem

Data dodania: 02/03/2012

Dodał: Phil




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona