Bardzo słaba obsługa -zero pojęcia na temat miłej, kulturalnej obsługi...

Data dodania: 31/01/2014

Dodała: Pertoooo

niemiła obsługa...

Data dodania: 31/12/2013

Dodał: dario

niemiła obsługa...

Data dodania: 31/12/2013

Dodał: DARIO

Bardzo ciasno jest w sklepie, ekspedientki wykładają towar najczęściej, gdy jest dużo klientów, wtedy nie można przecisnąć się do danego działu i rezygnuje się z kupna towaru, to duży minus, jest za mała powierzchnia, aż klienci obijają się o siebie.

Data dodania: 15/12/2013

Dodała: jolanta

Obsługa w tym sklepie jest bardzo niemiła, a wręcz nastawiona negatywnie do klienta. Zakupy, które są na taśmie, są rzucane, nie podawane.

Data dodania: 22/10/2013

Dodała: cytryna



 

ciągle blednę na ceny, za każdym razem muszę płacić więcej niż jest podane na polce, przeterminowany towar, nie świeże mięso, nie miła obsługa...

Data dodania: 09/09/2013

Dodał: klient

Obsługa fatalna, mówi się jaka płaca taka praca, ale to jest masakra, artykuły już nie raz kupiłam przeterminowane, a w kąciku gdzie chleb tak ciasno, że pani o kulach nie przejdzie.

Data dodania: 21/03/2013

Dodała: Dorota

Witam chciałabym ostrzec wszystkich kupujących w tym sklepie przed obsługą na mięsnym zamiast krakowskiej sprzedano mi żywiecką pomimo zapakowanej oryginalnie tylko naklejono z wagi metkę jako krakowska często tak się dzieje bo już sprawdzam naklejki

Data dodania: 21/03/2013

Dodała: Jola

Dino jest blisko mojego mieszkania, więc robię tam zakupy-logiczne. Z tego co wiem jest czynny do 22, wracając z pracy weszłam doń za 20 dziesiąta i spotkałam się z "uprzejmym" żegnam panią (dosłownie).

Data dodania: 20/03/2013

Dodała: Lika

Sklep Dino przy ul. Zielińskiego to nieporozumienie. Nie można czepić się cen i jakości produktów, są w miarę przyzwoite. Największy problem sprawiają panie pracujące na terenie sklepu, które są nieprzyjemne, bezczelne,

Data dodania: 10/11/2012

Dodała: Grażka




Poprzednia strona    1 2 3 4 5    Następna strona