Ulica: Wita Stwosza 1-2
50-148, Wrocław
województwo dolnośląskie
SPAR Polska Sp. z o.o.
Tel. 071 / 344 32 15
Fax 071 / 344 13 15
Opis sieci
SPAR International jest największą na świecie siecią sprzedaży detalicznej, liczącą około 13 700 obiektów handlowych w 33 krajach świata na 5 kontynentach.
SPAR to system ponadnarodowy uwzględniający odrębność kulturową i gospodarczą każdego kraju.
SPAR Polska zrzesza swoje placówki na zasadzie franchisingu. Posiada 58 supermarketów oraz marketów działających w 4 regionach Polski: na Górnym i Dolnym Śląsku, w Centrum Polski i na terenie Małopolski.
Formuła SPAR daje właścicielom małych i średnich sklepów możliwość zrzeszania się w organizację, pozwalającą skorzystać z tych samych warunków zakupu towarów, co duże supermarkety i hipermarkety. Daje również dostęp do najnowszych technologii, metod i systemów sprzedaży detalicznej, jakie mają inne wielkie sieci handlowe.
Jedną z największych korzyści płynących z przynależności do SPAR jest dla kupca detalicznego to, że może on w dalszym ciągu pozostać niezależny będąc jednocześnie członkiem wielkiej międzynarodowej grupy, która ma możliwość dokonywania zbiorowych zakupów i czerpie wszelkie korzyści wynikające z działalności jako silna korporacja.
Dążąc do ogólnej unifikacji placówek handlowych, SPAR opracował następujące kategorie sklepów, które odpowiadają nowoczesnym standardom współczesnego handlu detalicznego:
SPAR Market to koncepcja skierowana do niezależnych sklepów detalicznych o powierzchni sprzedaży do 400 m2, z pełnym asortymentem suchych produktów spożywczych i różnych artykułów o krótszej trwałości - głównie owoców i warzyw, produktów nabiałowych i mięsnych.
SPAR Supermarket to koncepcja skierowana do niezależnych sklepów detalicznych o powierzchni do 1 000 m2, z wygodnym dojazdem i parkingiem i rozszerzonym asortymentem świeżych artykułów spożywczych, zazwyczaj obejmujących także świeże mięso i świeże pieczywo.
EUROSPAR to koncepcja przeznaczona dla sklepów o powierzchni od 1 000 m2 - 2 500 m2. Są to sklepy w których realizuje się głównie cotygodniowe, rodzinne zakupy. W niektórych krajach należących do SPAR eksperymentuje się obecnie z EUROSPAR Freshmarketami, które prowadzą sprzedaż głównie świeżych artykułów spożywczych.
INTERSPAR to placówki, których powierzchnia sprzedaży wynosi od 2 500 m2 - 6 000 m2. Są to domy towarowe, w których można otrzymać pełny asortyment produktów spożywczych i innych artykułów, w najszerszym tego słowa znaczeniu.
SPAR Express to sklepy od 100 do 300 m2 powierzchni sprzedaży, z podstawowym asortymentem produktów spożywczych oraz poszerzonym asortymentem produktów półprzetworzonych oraz gotowych do spożycia. Oferują one ponadto szeroki wybór artykułów szybko rotujących takich jak drobne słodycze, gazety, napoje, lody itp.
REKLAMA
Data dodania: 02/10/2017
Dodał: fritz
Data dodania: 01/10/2017
Dodał: fritzek
Data dodania: 01/10/2017
Dodał: fritzek
Data dodania: 01/10/2017
Dodał: fritzek
Data dodania: 03/09/2017
Dodał: topola
Zobacz wszystkie opinie o placówkach sieci SPAR