Ulica: Pass 20C
05-870, Błonie, pow. warszawski zachodni
województwo mazowieckie
IGA Polska
Tel. 022 / 731 02 16
Fax 022 / 731 02 99
Asystentka ds. rozwoju Sieci
Tel. 022 / 731 02 31
Kom. 0 501 637 929
Opis sieci
IGA jest jedną z największych na świecie niezależną organizacją sprzedaży detalicznej. W chwili obecnej występuje w ponad 40 krajach i posiada około 5 000 sklepów. W samej Polsce zrzesza ponad 300.
Poza Polską do sieci IGA należą: Anguilla, Antigua, Aruba, Australia, Barbuda, Barbados, Botswana, Brazylia, Chiny, Czechy, Dominika, Dominikana, Filipiny, Grenada, Hiszpania, Indonezja, Jamajka, Japonia, Kajmany, Kambodża, Kanada, Kenia, Korea, Lesotho, Malezja, Malawi, Mauritius, Mozambik, Namibia, Papua Nowa Gwinea, Polska, St. Kitts, St. Lucia, Republika Południowej Afryki, Suazi, Singapur, Tajlandia, Trinidad, Tobago, USA, Wyspy Turks i Caicos, Wietnam, Zambia, Zimbabwe.
IGA opiera się na międzynarodowym partnerstwie. Sieć tworzą niezależne sklepy detaliczne, działające pod wspólnym logo i realizujące tę samą filozofię sprzedaży, promujące własną markę towarów ze znakiem IGA.
Zrzeszone sklepy konkurują skutecznie na rynku poprzez wysoki standard wystroju wnętrza i ekspozycji towarów, szeroką gamę produktów, profesjonalną obsługę klientów oraz programy promocyjno-marketingowe, skierowane do konsumentów.
IGA oferuje ponadto linię produktów pod własną marką. Wśród kategorii produktów można wyróżnić: pieczywo, nabiał, mrożonki, kosmetyki, mięso, produkty nie spożywcze oraz warzywa i owoce. Zespół zajmujący się marką IGA wciąż wprowadza na rynek nowe produkty. Są one obecne praktycznie we wszystkich rodzajach supermarketów.
Obecny asortyment liczy 114 pozycji, do końca 2008 roku w planach jest wprowadzenie 66 najlepiej rotujących produktów. Będą to w pierwszej kolejności produkty spożywcze, ale nie tylko. W następnej kolejności zaczną pojawiać się artykuły gospodarstwa domowego.
IGA wciąż zachęca inne sklepy do współpracy oferując:
- pełną niezależność,
- przynależność do jednej z największych na świecie międzynarodowej organizacji handlu detalicznego,
- wysoki standard obsługi na poziomie powyżej 98% realizacji zamówienia,
gwarantowany przez ogólnopolskiego dystrybutora McLane wraz z dostawą do klienta w 24 godziny od momentu złożenia zamówienia,
- bardzo dobre warunki zakupowe,
- przyznawanie upustu retrospektywnego,
- najlepsze ceny promocyjne na rynku,
- indywidualne gazetki promocyjne,
- specjalne warunki zakupowe,
- markę własną IGA,
- program lojalnościowy,
- system EDI (elektroniczna wymiana danych),
- cotygodniowy biuletyn informacyjny,
- elementy wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- program szkoleń oraz doradztwo dla personelu,
- rabaty przy zakupach sprzętu,
- rozwiązania informatyczne.
REKLAMA