Zalatwienie kredytu hipotecznego rodzina na swojm to droga przez mekę nie potrafją określić jakie papiery są potrzebne,kurierem wożone jest to do centrali raz w tygodniu żadnego kontaktu wszystko tajne przez poufne tragedia.

Data dodania: 22/10/2011

Dodał: leon

Zostałam wprowadzona w błąd. Od pracownicy placówki dowiedziałam się, że bank pobiera prowizję od zamówionej wcześniej a nie podjętej gotówki. Po telefonie na infolinię banku okazało się to nieprawdą.

Data dodania: 04/10/2011

Dodała: Beata

Pracownica banku wprowadziła mnie w błąd podając informację o pobieranej przez bank prowizji w przypadku nie podjętej przeze mnie a zamówionej wcześniej gotówki. Zadzwoniłam na infolinię i okazało się, że bank nie pobiera prowizji.

Data dodania: 01/10/2011

Dodała: Beata

porażka na całej linii szczerze ODRADZAM!!!!

Data dodania: 12/09/2011

Dodała: KL

wprowadzanie w błąd klienta

Data dodania: 05/09/2011

Dodał: miki



 

wprowadzanie w błąd klienta, umowę pilnej pożyczki dostałem do podpisu od ręki a przez tydzień stan na moim koncie nie uległ zmianie bo...BANK SPRAWDZAŁ MOJE DANE DOPIERO PO PODPISANIU UMOWY!!!!!

Data dodania: 30/08/2011

Dodał: pilot71

Bank lipa,trudno uzyskac jakiekolwiek informacje.27-07-2011 poszedłem zeby mi wydali jakis papier na to że spłaciłem kredyt i co się okazało za taki swistek zażądali opłaty 50 zł,po małej awant e zeszli na 6 zł.Odradzam Dariusz

Data dodania: 15/08/2011

Dodał: Dariusz

"Szkoda" że nie jest czynny do 12.

Data dodania: 27/07/2011

Dodała: klient

oddział nierzetelny, na zamknięcie limitu w rachunku oczekuje się w nieskończoność pomimo tego, że wg banku limit zostaje zamknięty w ciągu 5 dni roboczych. jeśli dodać do tego, że oddział nie wydaje zaświadczeń o zamknięciu limitu natychmiast

Data dodania: 26/07/2011

Dodała: Małgorzata

brak informacji o czasie pracy w soboty. jesli jest zamkniete, to dodatkowy minus. personel zawsze jakis ma problem

Data dodania: 24/06/2011

Dodała: Anna




Poprzednia strona    ... 11 12 13 14 15 ...    Następna strona