OBSŁUGA KASY - PORAŻKA !! POWINNI WYMIENIĆ OBSŁUGĘ LUB ZLIKWIDOWAĆ TEN PUNKT

Data dodania: 15/04/2011

Dodała: KLIENT

Opinia negatywna
"Polbank" jest fatalny. Zdecydowanie nie polecam, ponieważ swoje wpłacone pieniądze trudno odzyskać. Przelew zewnętrzny krajowy z Polbanku nie jest realizowany nawet w ciągu trzech dni, ponieważ wymaga autoryzacji a pracownik nie chce jej zrobić

Data dodania: 13/04/2011

Dodał: bolek

Bardzo nie miła kasierka

Data dodania: 12/04/2011

Dodała: BETI

Opinia negatywna
Nie dotrzymywanie terminów, brak osób które kompetentnie załatwiły by sprawę.

Data dodania: 28/03/2011

Dodała: Emilia Nowak

Opinia negatywna
kolejki, brak kompetencji - totalna porazka

Data dodania: 25/03/2011

Dodał: wojgalek



 

Totalna porażka. Jedna z pań nie ma wiedy na temat tego czym się zajmuje. Odesłała mnie na infolinię, chociaż załatwienie sprawy leżało w jej kompetencjach.

Data dodania: 21/03/2011

Dodał: Rafał

Co to za bank, gdzie ciągle nie można wypłacic pieniędzy z kasy... \"bo Pani z kasy zachorowała\". Trzeba znaleźć więc odpowiedzialna osobę na jej miejsce, albo po prostu zastępstwo na czas choroby a nie \"olewać\" klienta!

Data dodania: 16/03/2011

Dodała: neuka

Pełen negatyw dla tej placówki. w powiązaniu z firmą Aegon, ubezpiecza klientów bez ich wiedzy i zgody.

Data dodania: 14/03/2011

Dodał: Wiesiek

brak aktualnego numeru telefonicznego, co bardzo znacznie obniża pozytywną ocenę banku

Data dodania: 07/03/2011

Dodał: kot

Dzwoniłem do placówki w Piekarach w sprawie kredytu na firmę gdyż mam już u nich konto. nowe kierownictwo nie zna oferty banku w którym pracuje co za brak kompetencji musiałem zadzwonić na infolinie i przez nich załatwiłem sobie linie. porażka

Data dodania: 06/03/2011

Dodał: magro




Poprzednia strona    ... 9 10 11 12 13 ...    Następna strona