słaba znajomość zagadnień i brak pomocy technicznej banku. Styl typowo komercjalny bez doradztwa.

Data dodania: 14/10/2011

Dodał: torkas

Pracownica banku, udzielała odpowiedzi na zadawane pytania z łaską, nie uśmiechała się i wyglądała jakby była obrażona na cały świat.

Data dodania: 10/10/2011

Dodała: Gratka

oferta banku atrakcyjna szczególnie kredyt gotówkowy jednak obsługa fatalna. bank ok obsługa do wymiany!!!

Data dodania: 31/08/2011

Dodał: klient

Opinia negatywna
Jakość obsługi fatalna. Doradca głośno mówi o saldzie i kwotach lokat, inni klienci mogą z łatwością usłyszeć. Doradca w trakcie obsługi odbiera telefony od innych pracowników i kontynuuje rozmowę, nie zważając na siedzącego przy nim klienta.

Data dodania: 23/08/2011

Dodała: zuzka

Nie rozumiem polityki tego banku!! Mają systemy, komputery, a ja miesiąc czasu czekam na wiadomość ile kredytu pozostało mi do spłaty!!!!I miesiąc mija, dalej nie mam odpowiedzi. Czy to takie trudne spojrzeć jaka kwota pozostała do spłaty!?????????!

Data dodania: 19/08/2011

Dodał: mimi



 

Mam wrażenie że telefon w tym banku jest odłożony i znajduje się gdzieś na zapleczu.Dodzownienie się z zewnątrz jest zupełnie niemożliwe.Przez 4 godziny słychać było jedynie sygnał zajętości.

Data dodania: 19/08/2011

Dodała: Mira

negatywna 3 razy musiałam jeździć żeby zmienić dane adresowe!!!! za każdym razem były pomyłki!!!

Data dodania: 17/08/2011

Dodała: marcelina

Nieumiejętność wytlumaczenia wyplaty środków w EURO dopiero po trzech dniach od dnia dokonania wplaty.

Data dodania: 31/07/2011

Dodał: Gość

Po co strona banku jesli nie ma na niej aktualnego numeru telefonu??

Data dodania: 29/07/2011

Dodała: Krystyna

konto internetowe psulo sie raz na dwa tyg. bank zmienil warunki umowy bez powiadamiania i policzyl za korzystanie z bezplatnego konta. W regulaminie maja kruczek ze zastrzegaja sobie prawo do zmiany umowy - mnie kosztowalo to 60 zl. :(

Data dodania: 20/07/2011

Dodał: Maciek




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11 ...    Następna strona