Opinia negatywna
zeby załatwić cokolwiek w tym banku, trzeba rezerwować pół dnia.Ciągle coś im się zacina/psuje.

Data dodania: 04/04/2012

Dodała: klient

Opinia negatywna
Totalny brak kompetencji. Personal stara sie sztucznie być miły. Podenerwowanie u pracowników banku - przede wszystkim kobiety znerwicowane. Błędy które są niedopuszczalne przy finanasch, są na porządku dziennym.

Data dodania: 29/03/2012

Dodała: Janina

Tylko jedna osoba ma uprawnienia do obsługi kasy. Brak tej osoby kasa nie czynna.POLBANK jako bank mocno odradzam!

Data dodania: 27/03/2012

Dodał: ORZEŁ

witam nie radze korzystac z polbanku przed załatwienioczywiscie wszystko pieknie dane osobowe spisza,za 2 dni juz negatywna decyzja gdzie w innym banku po 30min decyzjia pozytywna

Data dodania: 14/03/2012

Dodał: endriu

Opinia na pół-bank ogółem - od 3 dni nie działa bankowość internetowa.

Data dodania: 04/03/2012

Dodał: PAO



 

chciałem załozyc rachunek w tym banku jednak praktyki jakie ten bank prowadzi są skandaliczne

Data dodania: 27/01/2012

Dodał: doradca

nr,tel. do kontaktu, podany na tej stronie jest nie aktywny,kilka dni temu prosiłem o przedstawienie oferty zero odpowiedzi

Data dodania: 26/01/2012

Dodał: karol

przy zakladaniu konta mi nie wydali jednego z hasel, musialem leciec znowu do nich, bankomat beznadziejny - wydaje tylko podstawowe kwoty, jak chce sie np 300zl to 2 razy trzeba wyplacac najpierw 100 potem 200...

Data dodania: 23/01/2012

Dodał: mike3

Opinia negatywna
kasjer pomylił nr konta do przelewu,pomimo tego,że dałam mu gotowy wydruk przelewu z miesiąca poprzedzającego.Za wynajem domu opłata nie dotarła,miałam wiele nieprzyjemności z tego tytułu!!!!

Data dodania: 23/01/2012

Dodała: anna

Dzisiejsza obsługa kasowa zajęła mi 45 min. Na sali z obsługi był tylko jeden doradca i nikogo poza tym. Widzę z opinii, że od 2 lat się nic nie zmieniło.

Data dodania: 17/01/2012

Dodała: Nie polecam.




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona