Chciałem informacji na temat ubezpieczenia. Telefonu do punktu w Cieszynie brak, a na infolinii - wszyscy konsultanci są zajęci! I tak przez kilkanaście minut. To ma być dbanie o klienta - żenada.

Data dodania: 12/01/2016

Dodał: jeszcze klient PZU

Poprzednio placówka pracowała raz w tygodniu dłużej piątek 8-17 a teraz pracuje tylko od 8-16.

Data dodania: 08/01/2016

Dodała: Małgorzata

Godziny pracy na stronie internetowej pon - czw 8-16 piątek 8-17 niezgodne z godzinami pracy placówki informacja w placówce pon - piątek 8-16

Data dodania: 08/01/2016

Dodała: Małgorzata

nie odbieraja telefonow,w placowce kolejki jak za komuny za papierem toaletowym a klienci nie moga sie zorientowac kto jest zakim w kolejce,jednym slowem ;DNO !!!!!!

Data dodania: 07/01/2016

Dodał: Adam

po co podany numer informacji dostępny zza granicy, kiedy po wybraniu pada informacja, że mam na inny zadzwonić. Kiedy dzwonię na ten numer, niemiecka telekomunikacja podaje, że nie ma takiego numeru !!! od kilku dni nie mogę się dodzwonić !!!!

Data dodania: 07/01/2016

Dodała: katarzyna



 

od ponad 7 tygodni nie mogę się doprosić o wyplate odszkodowania z mojego AC, PZU wciąż dosyła kolejne roszczenia o jakies dokumenty, teraz mam dosłać skład lakieru jaki został uzyty do wymienionych cząści, płace bardzo wysokie stawki AC za 3 auta

Data dodania: 05/01/2016

Dodał: michal

likwidacja szkody trwa już ponad m-c, nie odpisują na maile, brak kontaktu z opiekunem szkody, zabieram ubezpieczenie z pzu

Data dodania: 05/01/2016

Dodała: ewa

Nie odbierają telefonów i nie reagują na maile !!

Data dodania: 30/12/2015

Dodał: Rysiek

Długie oczekiwanie na połączenia masakra, brak mozliwości pobrania druków w pedeefie.

Data dodania: 28/12/2015

Dodała: Grażyna

miła, sympatyczna obsługa, profesjonalne podejście do klientów, długie godziny otwarcia placówki, serdecznie polecam

Data dodania: 22/12/2015

Dodała: LIBRA




Poprzednia strona    ... 14 15 16 17 18 ...    Następna strona