Moim zdaniem klient jest dla PZU,a nie na odwrót. W inspektoracie w Zamościu obsługa jest niemiła i nieuprzejma potrafią tylko krzyczeć,a nie chcą odpowiedzieć na proste pytania np.o godziny otwarcia.Noszę się z zamiarem odejść z PZU życie Jerzy

Data dodania: 12/11/2015

Dodał: Jerzy

Celowe stwarzanie przeszkód w uzyskaniu odszkodowania .

Data dodania: 11/11/2015

Dodał: Czesław

Wysyłam maile na podany adres i dostaję od razu zwroty, to po co taki adres, który nigdzie nie dociera?

Data dodania: 10/11/2015

Dodała: topaz

brak mozliwosci dodzwonienia sie na telefony stacjonarne obłęd

Data dodania: 15/10/2015

Dodała: emi

Beznadziejna placówka!!!!!zero kontaktu ludzi robia w balona!!!zero zero zero zrozumienia dla ludzi poszkodowanych!!!!Nie radze ubezpieczac czegokolwiek w PZU!!!banda!!! sami nie wiedza z czego żyja!!!

Data dodania: 15/10/2015

Dodała: poszkodowana



 

Szkolenia dla agentów zorganizowane w tej placówce są fajne aczkolwiek wystarczy , że pewnego dnia zajęcia się nie odbędą i nie dostajemy żadnej informacji kiedy nadrobimy ten stracony dzień co skutkuje nie ukończenem kursu

Data dodania: 08/10/2015

Dodał: niezadowolony

brak możliwości połączenia telefonicznego /tel.stacjonarny/ z oddziałem na ul Lubicz 23 w krakowie

Data dodania: 30/09/2015

Dodała: Ewa

Informacja tel. bardzo wyczerpująca, przekazana w niezwykle miły i cierpliwy sposób.

Data dodania: 30/09/2015

Dodała: Irena

obsługa okropna

Data dodania: 26/09/2015

Dodał: kora

Co to za firma, która nie ma ani jednego dnia w tygodniu aby obsługiwać klietów do 17:00. Trzeba brac wolne aby cos załatwić. Jasno wynika z godzin pracy ze nie zależy im na klientach. Idę do konkurencji!

Data dodania: 23/09/2015

Dodała: wieleloletnia klientka




Poprzednia strona    ... 16 17 18 19 20 ...    Następna strona