Jak co roku telefonicznie, jak zwykle po naprawdę krótkim oczekiwaniu na połączenie z konsultantem bardzo sprawnie, szybko i w miłej atmosferze załatwiłem swoją sprawę choć nie przygotowałem wszystkich potrzebnych danych.Konsultant przemiły człowiek

Data dodania: 21/07/2015

Dodał: Grzegorz

proszę zaktualizować godziny otwarcia, poniedziałek czynne od 9.00 , nawet przed budynkiem PZU nie ma żadnej informacji.

Data dodania: 20/07/2015

Dodała: kk

bardzo miła, kompetentna obsługa przez pracowników

Data dodania: 19/07/2015

Dodała: radomianka

zgłoszenie szkody piątek, na infolinii ponieważ jak mnie konsultant poinformował nawet jeżeli pojadę na miejsce to i tak każą mi zadzwonić na infolinie; dodatkowy bonus awaria systemu od piątku do poniedziałku, termin oględzin nie znany, brak nr zgł

Data dodania: 18/07/2015

Dodał: Rad

Brak aktualnych numerów tel. do oddziału PZU w Dzierżoniowie

Data dodania: 14/07/2015

Dodał: Dariusz



 

Dzwoniąc na nr. telefonów podane na stronie uzyskujemy informację \\\" Nie ma takiego numeru\\\"

Data dodania: 09/07/2015

Dodał: Jerzy

Bardzo kompetentna i uprzejma obsługa. Błyskawiczne załatwienie sprawy. Można tę placówkę stawiać za wzór.

Data dodania: 08/07/2015

Dodała: Grażyna

podpisuje się pod komntarzem Pysio1981, bałagan! wyjaśniona sprawa a tu wraz przychodzą zaległe rachunki, które już zostały zapłacone....

Data dodania: 08/07/2015

Dodała: niezadowolona

Nie ma mozliwosci telefonicznego kontaktu, nikt nie odbiera telefonu.

Data dodania: 06/07/2015

Dodał: S.R. Gajek

Jeśli chodzi o telefoniczną obsługę klienta to jest po prostu masakra ci ludzie chyba tam pracują za karę i robią łaskę że rozmawiają z klientem.Proponuje wszystkich którzy maja takie same odczucia zmienić ubezpieczyciela. Rozmawiałam z panem

Data dodania: 01/07/2015

Dodała: WIKA




Poprzednia strona    ... 19 20 21 22 23 ...    Następna strona