Niemila i nie kompetentna obsluga

Data dodania: 07/03/2017

Dodała: Ewa

03.03.2017 Byłem dzisiaj bardzo mile i szybko obsłużony podczas likwidacji szkody w moim samochodzie.

Data dodania: 03/03/2017

Dodał: Henryk

Byłem bardzo profesjonalnie i szybko obsłużony. Ogledziny szkody i jej rozliczenie - perfekcja

Data dodania: 28/02/2017

Dodał: Andrzej

miloa obsluga.rzeczowo doradzi Pani Basia to osoba z doswiadczeniem na odpowiednim miejscu i chcialoby sie wszedzie tak super obslugi pozdrawiam......Halina

Data dodania: 27/02/2017

Dodała: Halina

Od 20 dni oczekuję na przesyłkę blankietów, potrzebnych do opłat PZU. Niestety nie otrzymałem.Monitowałem również u przedstawiciela PZU w Barcinie podając dane oraz gurik, i dalej nic.Może w dobie ,,będzie lepiej"trzeba udać się osobiście?

Data dodania: 21/02/2017

Dodał: jan



 

Jestem osobą niepełnosprawną w dniu 03-02-2017 zadzwoniłam czy przez internet mogę podwyższyć PZU miło odpowiedziała że nie ,ale mogę telefonicznie co w moim wypadku było dużym udogodnieniem.

Data dodania: 03/02/2017

Dodała: Krystyna

Aby zmienić adres na polisie trzeba odstać godzinę w kolejce -beznadzieja. Tych opinii chyba nie czyta kierownictwo bo nic sobie z tego nie robią i nic się nie zmienia. Dla tej instytucji liczy się tylko zarabianie na nas.

Data dodania: 30/01/2017

Dodała: KASKA

Brak pomocy ze strony personelu. Opryskliwe i aroganckie zachowanie wobec klientów. Masakra.

Data dodania: 26/01/2017

Dodała: Poszkodowana

Od przeszło 13 lat mam polisę ubezpieczeniową którą opłacam sam początkowo w punkcie kasowym aktualnie przelewem. Nigdy nie zdarzyły się żadne problemy.Przelewy wpływają terminowo każda konsultacja telefoniczna jest rzeczowa i profesjonalna.

Data dodania: 26/01/2017

Dodał: arkadiusz

nie są realizowane zamówienia wysyłane pocztą Email - zamówienie druków do kontynuacji ubezpieczenia na życie.

Data dodania: 22/01/2017

Dodała: wkurzona




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona